Hieronder staat kort beschreven hoe het bestelproces op Drogist.nl in elkaar steekt.
Stap 1 Product toevoegen aan winkelmandje
Als je een product wilt toevoegen aan het winkelmandje kun je bij het product klikken op de blauwe button "In winkelmandje". Het product wordt nu toegevoegd aan het winkelmandje.
Stap 2 Winkelmandje
Rechtsbovenin staat het winkelmandje. Als je op de blauwe knop "Bestellen" klikt, zie je een overzicht van alle producten die aan het winkelmandje zijn toegevoegd. Je kunt hier het aantal wijzigen of een product uit de winkelmand verwijderen. Om de bestelling af te ronden druk je op de blauwe knop: "Bestelling plaatsen".
Stap 3 Gegevens invoeren
Vul hier je (adres)gegevens in. Wanneer je een bestaande klant bent van Drogist.nl kun je ook inloggen zodat je snel de gegevens kan ophalen. Klik vervolgens op de blauwe button "Ga verder".
Stap 4 Betaalmethode
Kies hier de betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal, Paypal, creditcard, bankoverschrijving of achteraf betalen. Nadat je hebt gekozen voor een betaalmethode druk je op de blauwe button "Ga verder".
Stap 5 Overzicht bestelling
Nadat je het overzicht van de bestelling hebt goedgekeurd, dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Dit doe je door een vinkje te plaatsen in het daarvoor bestemde vakje, onderaan het formulier. Vervolgens kun je drukken op de blauwe button "Betalen".
Stap 6 Afronding
Nu kan de betaling worden afgerond. Voor de financiële afhandeling maken wij gebruik van de Payment Service Provider: Buckaroo. Dit om een veilige en soepele afhandeling van de betaling te waarborgen.
Heb je nog vragen over het bestelproces, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0113-253805
Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30 uur.
Drogist.nl is lid van Thuiswinkel Waarborg, dit geeft aan dat winkelen bij ons veilig en betrouwbaar is. Het maakt daarbij niets uit hoe je bestelt. Wel is het verstandig om nooit zomaar je (inlog)gegevens af te geven aan anderen. Wees alert op Phishing. Phishing betekent dat criminelen e-mails kunnen sturen vanuit Drogist.nl waarin ze naar jouw persoonlijke (inlog)gegevens vragen. Geef deze nooit zomaar op, vooral wanneer je niet zeker bent van de afzender.
Wij verzenden binnen Europa. Klik hier voor actuele bezorgkosten per land. In Nederland verzenden wij gratis bij een orderbedrag vanaf €20,-. Onder de €20,- rekenen we €3.95 verzendkosten in Nederland. Kosten voor retourzending zijn kosten voor de klant. Aan het afhalen bij een DHL servicepunt zijn dezelfde kosten verbonden als wanneer de bestelling thuis wordt bezorgd.
Bij bestellingen onder de 12 euro wordt er een toeslag van 3.95 euro in rekening gebracht. Deze toeslag zijn wij helaas genoodzaakt in rekening te brengen omdat anders de bestelling niet kostendekkend voor ons is. Onze excuses voor dit ongemak. Wanneer er voor minder dan 12 euro wordt besteld, wordt je in stap 1 van het bestelproces op de hoogte gebracht van deze extra toeslag.
Na het plaatsen van je bestelling op Drogist.nl krijg je een e-mail op het e-mail adres dat is opgegeven. Hierin staan je klantnummer en een overzicht van de bestelling. De actuele status van de bestelling kun je volgen in de 'Mijn Drogist' omgeving. Daar vind je een overzicht van de laatste bestellingen.
Wanneer het pakket wordt verzonden met onze vervoerder DHL krijg je automatisch nog een e-mail, hierin staat de track en trace code die je kunt gebruiken om te zien waar de bestelling zich precies bevindt.
Voordat de bestelling is geplaatst, kun je de bestelling annuleren door gebruik te maken van de annuleerknop achter het desbetreffende artikel.
Wanneer de bestelling onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject. Je kunt dan gebruik maken van het retourformulier tot 14 dagen na levering. De bestelling + retourformulier + kopie van factuur kan worden teruggestuurd naar Drogist.nl. Kosten voor retourzending zijn hierbij voor de rekening van de klant, tenzij het een fout van Drogist.nl betreft.
Alle prijzen zoals vermeld op deze website zijn incl. BTW en excl. eventuele verzendkosten.
Klanten die bij ons besteld hebben krijgen van ons na aankoop een uitnodiging om ons bedrijf te beoordelen. De reviews die wij tonen zijn dus van echte klanten. Voor het verzamelen van reviews werken wij samen met een derde partij genaamd Kiyoh. Het reviewbeleid dat gehanteerd wordt is terug te vinden op deze website:
https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/